пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

                          Вчора ввечері побачила у себе останній передвиборчий буклет у фіртці.Агітували за кандидата від демократів,перерахували добрі справи зроблені ним для району, в т.ч. і готель вівдбудований і відреставрований,який є окрасою району перед  гостями Лохвиці.Все це правда - готель гарний і гостей,дійсно,потрібно достойно зустрічати.Отож,закликають народ це оцінити і відповідно проголосувати.А я собі пригадую той народ,як він якось бочком і з опаскою той готель обходить,бо живуть в ньому,в основному,заможні пани,які їздять на іномарках та джипах,або командировочні,яким добові оплачує держава. ..І от знову я про своє!про приміщення районної бібліотеки! Якось так сталося,що в попередні роки ну не знайшлося доброго спонсора,який би відреставрував фасада і зробив і бібліотеку окрасою Лохвиці.А отой же народ і в бібліотекеу  ходить та обідраного фасада бачить.Згодьтеся - бібліотека насправді заклад для народу,якого завтра ой як чекатимуть на виборчих дільницях,як мовиться : " з вірою,надією,і з любов ю"! 
                   І оце з  вилася в мене МРІЯ - а ну ж !і насправді, вибраний депутат(а ми ж таки когось та виберемо) не забуде на другий день про любов до свого народу та й допоможе естетично оформити районну бібліотеку -раз!,допоможе їй з опаленням -два!(опалювальний сезон розпочато,але не для районки - коштів обмаль),допоможе з ремонтом приміщень  у середині бібліотеки -три! та ще і  допоможе сучасними меблями - чотири!.Колеги мої з філіалів прямо скажуть,"губу розкатала" і про потреби малих бібліотек забула..Не забула!Обраний депутат матиме  великі можливості,отож нехай і потурбується про кошти ,бо для районного бюджету таке може бути і не по силах.
                  Шановному нашому земляку Г.С.Сковороді - 290 !Має світове ім я.Але що чекає на бібліотеку,яка те ім я носить - невідомо..Та й іншим бібліотекам не позаздриш.
                 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Ян Райніс  “Cоловейко” Кожен вечір слухаю, Співи соловейка: – Покажися, солов’ю, Пір’я золоте! Відповідав соловейко: – Сам я – птаха сіра, ...