четвер, 3 вересня 2020 р.




 

ШИПШИНОВЕ ЧУДО.

Спогад – есе.

Обриваючи шипшину обов’язково поколете пальці. Оті голочки – шипачки не тільки на гілках,але і на ягідках,як пушок оманливо м’якенькі, теж шпигають пучки. Та хоч кусає пальці,але настрій добрий аж медитативний! Ягода червоно –помаранчева,запашна,блискуча і радує око.

Отак ,воюючи з колючками і обірвала свої два кущики. Пов’ялила на сонці ягоди,а потім досушувала під дахом. Хай буде шипшиновий чай! Адже в цьому році шипшина особливо вродила і своєю красою надихала і мене і друзів. Обриваючи куща треба не жаднитись і потроху залишати ягоди,бо прилетять під зиму наші крилаті друзі рятуватись по-під дахами і буде їм що під’їсти…

…Спогад далекого дитинства – чай із шипшиною,який щороку підкріплював наші сили холодної пори. А пили ми його з великого трилітрового чайника. Щодня в нього закидалися зо дві жменьки цих ягід,кипіли вони хвилин з десять,далі чайник трохи «відпочивав» і ми чаювали… так назбирувалося зо пів чайника ягід, і чай ставав чудово – рожевим,запашним,а що то був за смак! Пречудовий смак дикої троянди,смак вранішнього сонця,чистого повітря,дитинства… Закидати відразу половину чайника ягід не можна,бо загусне кров – порада від мудрої бабусі! Секрет в отій поступовості…

Отож, днів зо п’ять тривала утіха,а потім ставало зрозуміло,що чайник треба спорожняти і починати все спочатку. Декілька разів на рік бувало таке шипшинове чудо,але нам  дітворі цього вистачало,щоб зростати здоровими.

Здавна знаю розповідь від старших про дівчину,яка дуже хворіла і тому за порадою знахарки одного разу пов’язала собі на шию червону стрічку,переночувала, а на ранок прийшла до квітуючого куща шипшини та й пов’язала її на гілку,промовивши:  «На тобі мою хворобу – дай мені своє здоров’я!»

Кажуть,майоріла та стрічка аж поки кущ не всох і дівчина перестала хворіти.

… Доводиться хворіти,іноді і дуже,але куща чомусь шкода,а раптом він і мене «пожаліє» та й пропаде. І залишусь без краси отих простих,рожевих і пахучих квітів навесні,яскраво-оранжевих ягід восени,а взимку без шипшинового чаю.

4 коментарі:

  1. ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .

    ВідповістиВидалити
  2. Хороший день

    Вам потрібна позика на всі цілі? Чи є у вас фінансові проблеми? Bridge Finance гарантується наданням клієнтам фінансових послуг за вигідною процентною ставкою. Наші позики прості та швидкі. Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб отримати потрібну позику. Ми можемо підібрати будь-який кредит із відсотковою ставкою 2% до вашого бюджету. Якщо ви зацікавлені, будь ласка, зв’яжіться зараз з (adrianbay0008@gmail.com)

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт, пані та джентльмени, вам потрібна фінансова допомога? Я макс. Я кредитор, а також фінансовий консультант.

    Вам потрібен терміновий кредит, щоб очистити свої борги або Вам потрібен кредит на власний капітал, щоб покращити свій бізнес? Чи були ви відкинуті банками та іншими фінансовими агентствами? Вам потрібна консолідація кредиту або іпотека? Пошук не більше, як ми тут, щоб зробити всі свої фінансові проблеми речі минулого. Зверніться до нас по електронній пошті:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Це іпотека з фінансів океану. Ми пропонуємо кредити тим, хто зацікавлений у розумній процентній ставці 2%. Діапазон коливається від 5000,00 євро до максимум 100 000 000.00 євро.

    ВідповістиВидалити
  4. Хороший день

    Вам потрібна позика на всі цілі? Чи є у вас фінансові проблеми? Bridge Finance гарантується наданням клієнтам фінансових послуг за вигідною процентною ставкою. Наші позики прості та швидкі. Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб отримати потрібну позику. Ми можемо підібрати будь-який бюджет із відсотковою ставкою 2% від вашого бюджету. Якщо ви зацікавлені, будь ласка, зв'яжіться з нами зараз (bridgecoparate@gmail.com)

    ВідповістиВидалити

 Ян Райніс  “Cоловейко” Кожен вечір слухаю, Співи соловейка: – Покажися, солов’ю, Пір’я золоте! Відповідав соловейко: – Сам я – птаха сіра, ...