середу, 3 жовтня 2012 р.

30 вересня відзначалося свято Дня бібліотек в Україні.Нас привітали 28 вересня в п' ятницю.Були присутніми представники РДА,райради та з відділу культури.Вітали всі,грамоти вручали кращим(правда,матеріально не підтверджені),вручили і нашій бібліотеці.Адвокат Панченко О.(свободівець)був найщедрішим,бо подарував свої книги і солодощі до святкування.Дехто, критично налаштований, пробурмотів собі під ніс,що краще б зарплату віддали вчасно(доречі,ця мрія і досьогодні не збулася - зарплату затримують і це не надихає).Правда,під грамоти декому перепало по трояндочці,але і тих на всіх не вистачило.А я так і зовсім втратила настрій,а потім згадала,що в мене в садку зацвіла своя троянда, і то дуже гарними крупними лососевого кольору квітами;прийшло 30 вересня(а це ще і свято пам яті Віри,Надії,Любові та їх матері Софії) і вирішила я ,що вручу по одній трояндочці на довгій "ніжці"своїй колишній колезі і начальниці Галині Кузьмівні,а також подругам - Любові Іванівні(теж її іменне свято) та Людмилі Василівні(бо Людмили було 29 вересня).Я побачила їх щиру радість і задоволення,адже троянди приємно і одержувати і дарувати.Тільки після цього мені трохи відпустило біля серця. Дуже складно мріяти про гарну бібліотеку за таких обставин,але потрібно,адже мрії можуть здійснюватися!?

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Ян Райніс  “Cоловейко” Кожен вечір слухаю, Співи соловейка: – Покажися, солов’ю, Пір’я золоте! Відповідав соловейко: – Сам я – птаха сіра, ...